♥ 4:e advent idag då

Godmorgon bloggen!

Sitter här i min ensamhet, sambon stanna ju kvar på lanet igår och sov där i natt men han kommer väl hem någon gång snart hoppas jag, för idag har vi fullt upp med. Svärföräldrarna ska komma på fika eftersom vi gjorde fint här igår pga festen som inte hölls här :) 14.30 -18.15 ska vi tvätta, ikväll ska vi packa och där emellan ska killen hem till föräldrarna och hämta saker.

Killen jobbar imorgon men bara en halv dag så han slutar väl typ 12 eller något och sen åker vi kl 17 till skåneland :) ska bli så kul så tycker jag.

------------------------------------------------------------------------------------------

Förresten jag fick mycket beröm för pärontårtan igår, den var verkligen super god. Folk undra vad jag haft i osv osv så det gjorde mig glad. Sambon ska ta med en bit av blåbärstårtan med som man glömde där igår, vi skar ju aldrig upp den för en räckte tydligen.

Vad ska ni söta läsare göra idag då?

Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Hoppas du får en trevlig advent =D

2009-12-20 @ 11:01:00
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0