♥ Äntligen fredag

God förmiddag på er!

Är allt bra med er idag? här är det kanon, har varit uppe ett bra tag men har tvättat håret och tittat på VBÅ så har inte haft tid att sitta här förrän nu.

Sambon skulle visst sluta tidigare idag så vi ska åka och handla något gott till mig och djuren ikväll då jag ska vara ensam hemma, han ska ju på julfest med jobbet men lite ensam tid är väl aldrig fel.

Ska snart gå ner och köpa lite mjölk tänkte jag och sen fixa kaffe medans jag duchar och sminkar mig, vill vara redo när han kommer hem, han skulle sluta 15.30 istället för 17 idag så.

Fredag igen då, skönt eller? Tycker veckorna går så snabbt. I helgen ska vi nog inte göra så mkt, ska till svärföräldrarna imorgon. Jag älskar verkligen dom, bättre svärföräldrar kan man inte ha.

20 dagar kvar till julafton, ser ni fram emot det eller? Vad har ni köpt till era respektive i julklapp?

Kram på er, skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: sandra

hejhej , lä'get?

2009-12-04 @ 13:17:22
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: simone

Jaa, äntligen Fredag, underbart! :D

2009-12-04 @ 13:33:19
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0