♥ Äntligen inne från kylan

Nu är jag äntligen hemma, har varit iväg hela kvällen och kom nyligen hem. Värmer mig med lite kaffe, djuren har fått mat och det är snart dags för sängen. Tänkte jag skulle betala mina räkningar då lönen kom in nu efter 00.00 så det är gjort.

Imorgon är det verkligen fullt upp. Typ upp kl 9, ut med hunden och sen dricka kaffe, kolla på VBÅ och sen ner och sola, därefter väntar vetrinären och handling, sen hem och göra tårtor.

Jag som inte är van att slita sådär ;) hehe.

Mina stackars ben är till is efter jag gick 4 km i 6 minus, hade ju bara linne byxor med, rena vinterkläderna vettu :P

Hoppas er kväll varit bra. Sovgott på er. Natti kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0