♥ Godmorgon bitch

Eller godkväll kankse =) men pga av detta pissiga väder så har vi i stort sett sovit tills nu.
Dock var jag uppe en stund vid 10 och gick ut med hunden och fixa frukost men efter frukosten runt 11 la vi oss igen och vakna kl 15 :) så har varit ute med hunden igen och sen stack sambon till sina föräldrar för att han skulle bygga en dator där tydligen.

Får väl se om jag blir ensam ikväll men jag har en daimtårta som jag ska smaska på i såfall och grädde till det, riktigt gott. Man fick ju köpa 2 för 50 kr igår så då slog vi till.

Vad har ni söta läsare gjort för kul idag då?

Kommer skriva mer senare.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: karolina

Åh vad gott med daimtårta!

2009-12-05 @ 15:33:44
URL: http://karolinaochzac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0