♥ Jäkla höstväder

Det är ju visst höst istället för vinter =) 5 plus ute, grått och regnigt. Jävla pissväder som jag kallar det, har nyss varit ute med Engla. Hon ska till vetrinären på Onsdag och ta blodprov/allergi test, dom kollar 67 olika saker dvs det mesta som går att kolla för 2100 kr, inte billigt men inte heller så satans dyrt tycker jag. Hoppas bara man får svar på det så man kan bota det sen.

Har äntligen köpt pojkvännens present OCH julklapp. Det blev en Sony Ericsson W995 silver med 8,1 megapixel kamera, WLAN (trådlöst internet), MP3 spelare osv, den kommer han tacka mig väldigt mycket för om ni förstår vad jag menar ;) haha. 3500 gick den på.

Som tur är vet min pojkvän inte om denna bloggen så han kan inte gå in och läsa, HAHA rätt åt honom eller hur :P.

Har ni söta läsare några tips vad man kan köpa till 2 små tjejor på 2&5 år i julklapp? det är kusinbarnen och vi har sagt att vi får köpa för mellan 100-150 kr per barn utom min systerson som kommer få 300 kr av mig att köpa det han vill för.

Kusinbarnet på 2 år har jag aldrig träffat, det förklarar hur ofta jag träffar min släkt eller hur =) den andra på 5 år har jag träffat några gånger.

Kom med tips tack :)

Nu ska jag fixa lite fika och fixa för älsk saker som ska få plats, han har drygt 3-4 HELA GADEROBER med kläder, bara han. Jag sa åt han att han får behärska sig nu :) får ju fan inte plats med allt.

Kram på er så länge

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: TACK SÅ MYCKET :D:D

2009-12-07 @ 15:31:54
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: emma

jag tycker dte är jätte svårt att handla julklappar :/..vet inet vad jag ska handla till något, alal säger att de inet vet elelr inet vill ha något ..

2009-12-07 @ 15:33:27
URL: http://emmakri.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Nu har du chansen att bli länkad i min blogg :) Kolla in den och läs mer! :)

2009-12-07 @ 16:05:00
URL: http://honkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0