♥ Juldagen

Godmorgon mina söta läsare!

Allt bra med er idag? här är det kanon. Vi hade det riktigt trevligt igår hos mina  kusin men blev ju väldigt livat med 3 ungar :) men det gick. Vi åt jätte mycket god mat och hade det allmänt trevligt, känns skönt att släkten samlades igen sådär. Vi kom hem först kl: 23.40 så det var nästan i säng direkt då man var otroligt trött.

Anton gick upp till syrrans karl för att spela sitt wii givetvis :) men han kommer sen när han ska jobba så men det dröjer ett tag.

Både min älskling och min brorsa sover fortfarande men jag är piggelin så jag gick ut i regnet med Engla en stund och nu dricker jag kaffe och bloggar, man får ju passa på för har märkt att man inte har mkt tid här för det.

Fick ni några fina julklappar då? vi vuxna köpte inte till varann men vi köpte 3 klappar var för 25 kr/styck och körde julklappsspelet och det var riktigt trevligt. Det jag fick var 3 värmeljus lyktor i olika färger, en stor chockladask, massa godis och sen ska jag ju få en mobil av min älskling :) vi ska ut redan imorgon och titta då mellandagsrean börjar så jag blev faktiskt mkt nöjd. Killen fick 3 lotter, en fleecepläd, och godis med, sen fick ju han en mobil av mig för 4000 kr som både födelesedagspresent och julklapp så han vart nöjd med.

Nu ska jag sluta här för ska fixa lite frulle till karlarna så dom kan komma upp och vara lite sociala =)

Ha en underbar dag. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Emmelist

jaså? fan va tråkigt att det är borta hörrudu... här har vi väl en meter :P

2009-12-25 @ 12:06:55
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet

Hoppas allt är bra :)

2009-12-25 @ 12:12:26
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: simone

hallå goding, du är nöjd med julafton? ;)

2009-12-25 @ 15:27:38
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej, allt bra ida?

Kram:D

2009-12-25 @ 18:34:02
URL: http://alfayadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0