♥ Klar med tvätten, nu packning

Pust nu är klar med tvätten, såna här dagar önskar jag man bodde hos mamma som på gamla goda tiden :) då man slapp slava så här men det hör väl till, välkommen till vuxen världen :P eller nåt

Nu ska jag strax bege mig upp på vinden och hämta ner resväskan och kattburen till imorgon och sen blir det fika och mys med älsklingen innan man ska fortsätta med packningen. Iofs kan jag göra det imorgon då vi inte åker förrän 17 men jag tror nog det blir skönast att göra det ikväll, så slipper man krångla och hålla på imorgon.

Ska ni resa bort över julen?

Sen har jag världens huvudvärk, det suger lika mycket som kissie ;) haha nä skoja bara, jag ska försöka vara snäll.

Killen ska väl ladda sin nya mobil och så med så han kan ha med den imorgon, han är så glad över den. Det pratas om det fortfarande och jag känner mig stolt som gav honom den i present och glad givetvis. Är han glad så är jag glad. Han sa innan att jag är världens bästa flickvän, såklart jag är det. Jag älskar att skämma bort min partner. Han sa att han kände sig pressad till julen, vad han nu skulle ge mig men jag sa att jag inte behöver få något av honom, det är inte julklappar och presenter som är viktigast utan uppskattning och att få vara med sina nära och kära.

Nä nu ska jag inte tråka ut er, men KANSKE skriver sen. Får se om tid finns.

Pussar på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0