♥ Lite julklappstips

Att köpa julklappar är alltid svårt, speciellt till vuxna tycker jag. Jag har inte ens köpt några än utan tänkte göra det den 19:e, något ute i sista minuten men bättre sent än aldrig.

Det jag tittar främst på är personens intressen, vad denna tycker om att göra eller om han/hon har någon speciell hobby.

Ex som min mamma hon älskar kaffe, dricker det dagligen precis som jag. Jag hade tänkt köpa en liten korg till henne med något fint papper i och sedan fylla den med en massa kaffe som är smaksatt med olika goda saker. Är likadant när det gäller The. Sen någon god chocklad i som man vet personen älskar, i detta fallet är det after eight som gäller. på 
tefrossa finns det en massa gott kaffe och te med olika smaker, dom har även chocklad och annat gott till mycket bra priser. Kika in där vetja.

Sen när det kommer till sambon som jag känner utan och innan är betydligt svårare. Han gillar dator och teknik väldigt mkt (han jobbar även med det) och till honom skulle man kunna köpa något dataspel men då blir det ju att han sitter där dagligen ;) närå riktigt så illa är det inte men ändå. Till honom ska jag som sagt köpa en ny mobil då han ville ha det, någon med trådlöst internet, MP3 osv så den ska han få både som 30 års present samt julklapp då den kostar några tusen.

Min systerson är ju en riktigt tv spels missbrukare trots sin ringa ålder på 11 år =) precis som mobror så älskar han detta så honom tar jag med ut i mellandagarna och shoppar med för en viss summa, låt säga 400 kr. Detta gillar han att välja och vraka och är mycket uppskattat.

Även djuren ska självklart få en julklapp, dom små söta får man ju inte glömma bort heller. Mina kissar ska nog få en nu klösställning för det behövs verkligen och Engla hon ska få några grisöron som hon älskar och ngn leksak, likaså med föräldrarnas djur.

Mina syskon ska få vars ett presentkort av mig och sambon. Syrran ska nog få ett presentkort på någon massage då hon jobbar så mkt och hinner aldrig slappna av riktigt. Brodern min ska få ett på siba eller något så han kan köpa ett tv spel :P eller vad han nu kan tänkas vilja ha.

Som sagt det är inte så svårt att komma på vad man ska köpa. Det behöver liksom inte vara något dyrt och exlusivt utan för mig är det tanken som räknas sen vad den kostar struntar jag blankt i. Jag blir glad om jag får nåt hemmagjort från min systerson exempelvis, man ska inte vara så självisk.

Några länkar där du kan hitta fina, bra och roliga julklappar till bra priser.

Coolstuff

Liveit 

Bluxbox

Netglitz

Finns en massa mer, det är bara att googla på det.

Ha det bra sötisar.






Kommentarer
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

Hej sötnosen.

Fin blogg. Ska vi följa varandra bloglovin?

Kram

2009-12-03 @ 15:13:28
URL: http://princessinta.blogg.se/
Postat av: Simone

sv: Om hunden blir starkare? Haha lite ^^

2009-12-03 @ 15:32:16
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Heej Tessan! Sjukt bra med mig här :D hur mår du själv?

2009-12-03 @ 19:32:35
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0