♥ Lonley again

Hej min älskade blogg!

Jag är så glad att jag har dig där jag kan skriva ner mina tankar, åsikter och allt annat som behövs :P hihi

I allafall svärföräldrarna har precis åkt hem, sambon körde dom hem. Var en ytterst trevlig kväll måste jag säga. Börja såklart med kaffe och sen toscakaka med vaniljvisp till. En stund därefter blev det glögg och vars en pepparkaks dammsugare som för övrigt var riktigt smarriga.

Svärmor kom in i köket innan och gav mig en liten guldig tyg påse med ett par läckra örhängen i. Röda pärlor, verkligen super snygga. Hon sa att det egentligen skulle vara en juklapp men hon ville jag skulle ha dom på lördag tillsammans med mitt röda pärlshalsband jag fick i goodiebagen på nellys highheelsparty :P tacka så mkt och gav henne en bamse kram. Älskar verkligen mina svärföräldrar alltså, dom är nästan lika bra som mina föräldrar *haha* närå men dom är guld värda hela bunten.

Snön den fortsätter vräka ner, mys mys. Var precis ute med snutta en runda såklart för hon ville leka av sig.

Vad gör mina söta bloggläsare ikväll då?

Puss på er




Kommentarer
Postat av: Tobias

Okej var det trevligt? =)

2009-12-13 @ 23:11:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Förstår jag :) kul!

2009-12-13 @ 23:39:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja men det är ju jättebra! bra att du berättade för dom också.



har du hörselsnäcka eller något annat hjälpmedel?

2009-12-13 @ 23:41:00
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0