♥ Mobil får ny ägare

Godmorgon på er!

Uppe tidigt idag är jag trots att vi la oss runt  2 i natt men det är skönt att gå upp tidigt. Varit ute med hunden och väntar nu på kaffet.

Jag är dessutom bestämt mig vilken mobil jag vill ha i julklapp av min älskling och det blir en samsung jet för den har ju allt, rätt bra kamera, trådlöst internet osv osv, var inne på rosa 5230 innan men ångra mig för vill ju ha trådlöst nät så man kan surfa :P så idag ska vi iväg och bränna av 3600 kr på den mobilen.

För övrigt löste sig det med biljetterna, vi fick alltså helt NYA biljetter hem på tisdag utan extra kostnad, hon på kundservice sa bara att hon skriver att det var en fel bokning och sådär vilket det var men vi trodde aldrig vi skulle komma hem för 95 kr/person med  X2000 eftersom biljetterna på tisdag kostar typ 600 kr/st men det var det "gamla" priset som gällde på våra felbokade biljetter, skönt värre.

Hur vi ska fira nyår har vi inte bestämt ännu men det blir hemma i Linkeboda i allafall.

Nu väntar kaffet så jag ska dra men hoppas ni haft ett par bra dagar under julen nu.

Kram



Kommentarer
Postat av: cilla

ville bara titta in och säga hej. kramisar

2009-12-27 @ 15:37:45
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0