♥ Nudlar=fattigmans mat??

Jag och älsklingen var som sagt iväg innan och handla lite, köpte lite gott och sådär till helgen. Han har inte kommit hem än men dröjer nog inte allt för länge innan han gör det.

Gällande tjejträffen så ändrades det till söndag istället då dom flesta kunde då så jag har ändå varit ensam ikväll men det är skönt, jag sov mellan 19-21 otroligt skönt att få igen lite sömn.

I allafall när vi handla så ville jag ha nudlar och fråga sambon om han ätit  det någon gång vilket han självklart hade men att det var många år sedan nu, då sa jag men då kan du ha chansen nu igen då =) nej det är fattigmans mat :-o blev något chockad. Visst det är inte speciellt dyrt 6 st för 10 kr var det men ändå, det är jätte gott enligt mig, går snabbt att tillaga osv.

Vad anser ni? jag köpte det för det är gott, har inte ont om pengar direkt.

Vad gör alla ikväll då? själv lyssnar jag på musik och ska väl gå sista rundan med hunden om ett tag tänkte jag annars blir det lugnt tills sambon kommer hem då det blir mys, om han orkar vill säga :P men till mig tackar han aldrig nej till *asg* duktig ponke eller hur.

Nu ska jag ut och röka och sen blir det kaffe.

Puss på er





Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Haha, det kanske det är men det struntar jag i för gott är det ;-)

2009-12-04 @ 23:55:25
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: JC

fin blogg^^ :D

2009-12-05 @ 11:29:40
URL: http://jjuliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0