♥ Onsdagen den 16:e

Godmorgon snyggingar!

Allt väl med er?  här är det rätt okej utom en enorm mensvärk. Ska väl hämta ut medicinen jag får mot min mensvärk eftersom den är så kraftig.

Sov dock rätt bra i natt utom att sambon låg och vred på sig jämt och jag till slut skrek: Har du problem eller :) jobbigt när ngn håller på sådär, sen börja dom ju jobba i lägenheten ovanför och det lät ju som fan och sambon bara: åh nej inte igen :P haha stackarn, jag tar av min apparat så jag hör ju INGET, skönt.

På måndag åker vi till skåneland och vi ser fram emot det mycket. Prata med syrran igår som sa att hon var allvarligt sjuk i för högt blodtryck, detta innebär att hon MÅSTE sluta röka och gå ner i vikt annars kan hon dö i en hjärtattack och det vill vi inte, hon är bara 35 år.

Dessutom verkar allt lösa sig på lördag, sambons kompis som vi ska vara hos bad honom komma förbi med ngn datapryl men att dom skulle i väg och "handla" först vilket dom inte ska då och sen sms:a honom och säga att dom är hemma :P sen när vi kommer dit är alla där. Svärmor och svärfar ska lurpassa på oss då vi åker och hämta tårtorna och presenten hos oss, för det kan jag ju inte ta med mig, då fattar han ju. Han är ju inte direkt dum :P

Nu fundera jag på att diska innan VBÅ börjar. GRATTIS TILL MIN SYSTER SOM FYLLER HELA 27 ÅR IDAG, ALLTSÅ LIKA GAMAL SOM MIG. PUSS.

Men vi höres sen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0