♥ Patetiska idioter

HAHA kan inte sluta skratta så ni får ursäkta. Fick en kommentar om varför jag följer kissie pissie om jag bara ska kritisera henne, tyvärr hade idioten bara skapat en blogg för att hoppa på andra så man kunde inte kommentera, feg jävel enligt mig då. Jag kritiserar sällan kissie, jag berömmer henne för kläderna hon köper, svara på hennes frågor osv när jag nu är i hennes blogg. Däremot säger jag precis vad jag tycker och tänker när hon photoshopar och reducerar alla bilder, för det gör hon DÅLIGT så man ser det tydligt. Och som alla säkert redan vet så försöker hon göra sina lår smalare och större byst osv, fulare kan det inte bli. Varför inte vara helt narturlig bara, snyggast så. Menar jag får väl säga och tycka vad jag vill. Om ni sen inte gillar det skiter jag fullständigt i, punkt slut.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag i allafall fått upp gardinerna jag fick låna av svärmor igår så det blev mycket mysigare, lagt på lite juliga dukar på borden och sådär. Tänk vad lite dukar och gardiner kan göra för hemmet, blir ju en otrolig skillnad.

Nu slutar sambon om 10 minuter så vi ska iväg och hämta paket med mina cambridge soppor i och sen ska vi planera hemmet lite då vi ska möblera om så han får plats med sina prylar ;) han har ju högtalare, plattskärmar,kameror och gud vet allt som ska få plats.

Ska försöka få en tvätt tid nu med i veckan, det behövs verkligen.

Men jag ska i allafall bara ta det lugnt resten av kvällen för jag har plockat och donat här hemma hela dagen.

Ska dricka kaffe nu men vi höres sen. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emmelist

bra val där ;)



Jätteroligt att du ville vara med i tävlingen :D



Har du haft en bra dag då?

2009-12-07 @ 19:26:24
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Haha ja hon är riktigt usel på att photoshopa kisse.

2009-12-07 @ 19:40:26
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Åsa

Trist att den med "sveriges största blogg" inte har självförtroende nog att visa sig som hon är och därmed visa unga tjejer att man är fin som man är.

2009-12-07 @ 20:29:33
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla in min blogg som slår Kissie och alla andra fjortisbloggare



www.niomi.blogg.se

2009-12-07 @ 20:37:06
Postat av: Anonym

Bra att du vågar stå för vad du tycker :) Ska man retuschera bilder i Photoshop ska man väl i alla fall vara någorlunda bra på det :)

2009-12-07 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0