♥ Riktigt slö kväll

Hej godingar!

Är allt bra såhär på juldagens kväll? här är allt toppen. Jag och älsk är ensamna med min syster son så vi beställde hem lite mat och sådär, det har varit en väldigt lugn dag.

Vi spelar lite wii nu som Anton fick i julklapp och jag dricker kaffe. Har varit jätte trevligt här nere.

Hur ska ni fira nyår då? själv verkar det lösa sig med biljetterna, vi ringde till sj's kundtjänst innan och sa att det måste blivit något fel osv och vet ni vad, dom gav oss NYA biljetter hem den 29:e utan att vi behövde betala. Det kallar vi kundservice för det stod trots allt att biljetterna inte gick att omboka.

Imorgon ska jag och älsk ut till stan och kolla mellandags rean och se om vi hittar något fint, Anton ska nog med, för han ska välja en julklapp han vill ha av oss :).

Min snutt hade ju även hittat en bra mobil till mig med internet osv så vi får väl se om jag åker härifrån på tisdag med en ny mobil.

Nu ska jag fortsätta spela wii men vi höres imorgon.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Simone

Hallå goding! hur gick det på rean?

2009-12-26 @ 20:55:27
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0