♥ Sista dagen på detta året

God morgon bloggen!

Hoppas ni mår bra såhär på nyårsafton, för det gör jag i allafall.

Nu var den där anonyma idioten i farten igen :) patetiskt eller hur. Jag skryter inte om min mobil, jag berätta vad jag fick av min kille i julklapp, dessutom din lilla fitta så har jag inte sagt att jag jobbar. Jag skrev VISSA men du kan väl inte läsa förmodar jag och om du läser lite till så var det min kille som betala mobilen. Jävla avundsjuka idiot, väx upp och stå för vad du säger istället. Du är bara patetisk och du är förmodligen tjockare än mig, din lilla flodhäst. Gå ner i vikt istället så vill kankse någon ha dig.

Sluta vara så avundsjuk och väx upp istället, är du 5 år eller för det är fan så du beter dig. För jag vrider mig på golvet av garv när man är så feg som du alltså, ärligt. *HAHA*

Nu ligger i allafall mobilen på laddning så det blir nytt nr from ikväll, passar rätt bra så man slipper såna idioter som håller på.

Jag tänkte jag skulle städa och såna saker idag, har ju även en tvättid i eftermiddag. Vi har inte bestämt om vi ska vara här eller hos svärföräldrarna ikväll, det visar sig. Jag och plutten ska i allafall iväg och köpa träningskort sen, jag har ju erkänt att jag behöver gå ner i vikt medan andra är i förnekelse (se ovan) men hey thats not my problem.

Årets sista dag är det med, jag har svårt att fatta att det är 2010 om typ 14 timmar =)

Men nu ska jag dricka kaffe och sätta igång musik och köra igång här.

Ha en underbar dag.



Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: tack detsamma =)

kramar!

2009-12-31 @ 11:55:41
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0