♥ Till flodhästen

Tack jag vet att jag är mogen men det kan man inte direkt kalla dig.
Gift med 2 barn? stackars stackars ungar som har en morsa som du och killen ska jag inte säga nåt om eller är du gift med dig själv, tror nog så för du är så äcklig att ingen vill ta i dig med en tång ens.

At hoppa på folk som har svårt att bli gravida eller får missfall, moget, väldigt moget men det visar ju bara hur patetiskt du är, kärring jävel.. Det är dagisnivå och grovt förtal så jag tycker du ska ta och passa dig jävligt noga. Att man får missfall är inte ens eget fel. Synd du inte fick det så du fick känna på det din jävla valross.

STACKARS DIN FAMILJ SOM MÅSTE STÅ UT MED EN FITTA SOM DIG SÄGER JAG BARA. hOPPAS UNGARNA SÄGER UPP KONTAKTEN MED DIG SEN OCH ATT DIN MAN TAR UT SKILJSMÄSSA.

JAG VET ATT DU BOR I HÖGANÄS SÅ GE DIG FÖR FAN
Tack och hej leverpastej




Kommentarer
Postat av: julia

svinfin blogg!



kram julia :)

2009-12-31 @ 14:38:55
URL: http://juliazedig.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Visst är dom! =)

2009-12-31 @ 17:06:40
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0