♥ Vetrinären nästa

Om drygt en timme är det dags att återigen dra iväg till vetrinären. Hoppas det blir av idag för är fan inget kul att sprinag här emellan.

Sambon berätta dessutom igår för sin mamma att vi (han&jag) tänkte ha en fest här nästa lördag, dom kunde ju inte säga så mkt om det att dom med planerar det osv. Vi får se om dom hör av sig till mig för menar så går det ju när man inte pratar med dom involerade först dvs mig, klart vi planerar annat då när dom sa att vi skulle strunta i festen pga vi är i skåne på den tilltänkta datumet. Vad tänker dom med, menar planera sånt utan ens yttra ett ord till mig, menar tänk om vi har/hade planerat nåt annat.

Nej vet inte vad jag ska skriva mer, återkommer senare.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Simone

Suck.. låter krångligt det där :O

2009-12-11 @ 16:30:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Lisa - Ur en 13-årigs perspektiv -

Vem tror du vinner idol i kväll? Erik eller Calle?! ;D

2009-12-11 @ 19:27:43
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0