♥ W-T-F nu blir jag sur

Alltså ärligt talat ska ta det ta en vecka om inte mer att få hem ett test man beställde i måndags? Vetrinären beställde hem allergitesten åt Engla i måndags innan kl 11 just för dom skulle komma denna veckan. Idag hade dom fortfarande inte kommit så även vetrinär besöket idag blev inställt.

Undra om han lurar mig? alltså det börjar kännas så faktiskt. Men vad tjänar då han på det? INGET.

Jag undrar lite vilket klädesmärke ni tycker bäst om? Har läst i kissies blogg att hon HATAR ginatricot men idag skrev hon att hon skulle handla där ändå, alltså snacka om dubbel moral. Människan vet inte ens vad hon skriver. Sen att hon tjäna 2000 på gratisbio, det kan vilken idiot som helst göra, orka skryta om en sådan sak.

Jag har råd att lägga 3000 kr på en pälsjacka men jag väljer och prioterar mycket bättre än kissie. Att hon slösar såhär nu kommer så tillbaka på henne big time när hon inte är så känd längre.

Och nu ska jag väl sätta mig framför tvn och se om det finns något att glo på där, annars blir det att lyssna på christmas songs :)

Update later. See ya :P


Kommentarer
Postat av: Tobias

Man ska aldrig ge upp :D någon gång så!

2009-12-11 @ 20:45:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0