♥ 1 November

Godmorgon sötnosar!

Har ni sovit gott efter gårdagens händelser? det har jag men jag gjorde ju inget speciellt heller men jag la mig runt 2 tiden i natt och fick sova ända till 9 idag *applåder* =) men det var skönt det.

Då är det en ny månad idag då, nämligen den 1 November. Och bara 28 dagar kvar till första advent. Tycker inte ni att månaderna går snabbt? tyckte det nyss var 1 oktorber jag =).

Vad händer för er idag? själv ska jag väl fixa lite här hemma, städa och såna saker och sen gå till svärföräldrarna i kväll tänkte jag.

Tänkte väl leka lite i photoshop och se om jag kan knapa ihop något =) den som lever får se.

Nu dricker jag mitt välbehövliga morgonkaffe :) så jag får skriva mer sen.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

Hejsan.

Allt bra idag?:)

Kramar Julia ♥

2009-11-01 @ 10:42:27
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Sara

Kolla gärna min blogg:)



Hejdåå

2009-11-01 @ 11:32:29
URL: http://saaarasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0