♥ 20091122

Söndagen den 22 November och bara 1 VECKA KVAR TILL FÖRSTA ADVENT och tills man kan ställa upp julstakarna och få lite julfeelings, vad tycker ni om det? Jag älskar skenet från julstakarna när det är mörkt, det är underbart mysigt tycker både jag och sambon och tydligen djuren med, dock första julen med Loke nu faktiskt eftersom jag inte haft honom så länge.

Har ni söta läsare haft en bra helg? Min helg har varit toppen och otroligt fullbokad anser jag som annars inte gör så mkt på helgerna. I fredags var jag ju som sagt på nellys highheelsparty i norrköping vilket var kul men jag kan inte bestämma mig om det var värt att stå i kön för i över 2 timmar, men på ett sätt var det ju det eftersom jag fick ett par gratisskor :) gratis är gott. Mina 3 vänner fick ju med skor så dom var glada att jag tog med dom, men inte fan ville jag gå ensam i allafall och igår var jag med älsklingen och svärisarna hela dagen i stort sett.

Ikväll ska jag och älsk troligen på bio och kolla på Paranormal Activity som handlar om ett ungt par som tror att deras hus är hemsökt och installerar då upp kameror för att se vaad som sker där på natten när dom sover. En riktig rysare så det ska bli kul :) innan dess ska vi ut och äta på en välkänd kina restaurang här i stan.

Nu ska jag springa ner i affären och köpa sköljmedel och cigg, jag skulle börja tvätta kvart i 11 men jag sov då ;) men det gör inget, måste ha sköljmedel med och självklart mjölk till kaffet.

Vad tycker ni läsare är det mysigaste med julen?

Kram på er så länge

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej Hej!

Fin blogg du har :)

2009-11-22 @ 13:34:05
URL: http://iphonetips.blogg.se/
Postat av: sandra ♥

måste var ajulafton, mysig som fan:D

2009-11-22 @ 14:34:51
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0