♥ Amy Winehouse



Vad anser ni om denna skandal omsusade damen vid namn Amy Winehouse?

Jag tycker hon är lite väl för mkt, men jag hatar allt som har med droger och alkohol att göra. Har absolut inget emot att festa ibland men fan inte så som hon gör. Jag tycker hon har för MÅNGA tatueringar med. Nu påstår hennes pappa att hon varit drogfri och nykter i ett år nu. BRAVO Amy i såfall.

Har själv en tatuering och den gillar jag men den är så pass liten och symbolerar min vovve, även piercing i navlen och läppen har jag men thats it liksom, det är bra så.

Festa gör jag inte så mkt, jag var på kryssning nu för ngn vecka sen men innan dess hade jag inte festat på 2 år pga anfall och graviditeter, har inget behov av det även om det är kuligt ibland =).

Hur ofta festar ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0