♥ Äntligen klar

Nu kan jag äntligen pusta ut lite och ta igen mig. Jag har diskat, dammsugit, skurat golv och gjort rent till katterna. Har även hunnit ta mig en efterlängtad duch och sminkat mig lite, inte för jag ska göra något speciellt idag men ändå.

Det är tisdag och vilken dag är det då? ni som läst bloggen lite vet det ;)

Har en jävla mensvärk så det finns inte, har fått ta en massa pauser mellan åt pga det onda. Hoppas det snart går över för såhär vill jag ju såklart inte ha det.

Lyssnar på musik och fundera på om jag ska sätta igång en kopp kaffe. Sambon slutar om typ 30 minuter med sen vet jag väl inte vad som händer.

Ska väl lägga mig en stund med vetekudden på magen lite, det är ljuvligt alltså. Den var guld värd när jag hade gallstens anfall, underlätta mkt även om jag fick åka ambulans in på akuten mitt i nätterna ibland med, det var fan jobbigt. Den 15:e är det 3 månader sedan jag opererades och jag har inte haft ont sedan dess, förstår ni hur skönt det är? att äntligen kunna sova på nätterna, våga äta lite bättre nu utan att oroa sig, inte våga planera något för jag var rädd för att få ont och inte våga resa bort. Ja så hade jag det i 2 ÅR, tänk er det.

Nu ska jag inte tråka ut er. Har fått mkt kommentarer idag, är jätte kul. Fortsätt gärna med det.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ha en bra dag ;D

2009-11-17 @ 16:22:50
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0