♥ Bästa vänner

Jag är 27 år och har varit med om otroligt mycket i mitt 27 åriga liv. Tyvärr är jag en sådan som känner förtroende ganska snabbt för människor vilket innebär att jag då öppnar mig mycket och pratar om lite för privata saker. Detta kan sedan folk använda mot mig, som tur är har jag lärt mig av mina misstag och är väldigt noga med vilka jag släpper inpå mitt liv idag.

Jag träffa Camilla för drygt 6 månader sedan och vi klicka väldigt snabbt. Vi träffades irl efter 2 månader vilket gick super bra. Hon sov över här till och med första gången. I september åkte vi på en underbart rolig kryssning tillsammans. Hon har träffat min sambo och jag träffa hennes barn. På kryssning träffa vi Micke och hans tjejkompis och vi hade det jätte kul alla 4 hela natten lång. Vi klicka så bra att alla byte nummer med varann. Micke är nere hos Camilla nu i helgen och dom var hos mig igår en sväng på fika och snacka skit.

Idag skulle vi med ses men med tanke på min braiga dag så slapp vi det. Dock berätta jag sanningen för dom och sa att jag och M (sambon) var lite osams, ingen big deal utan om en skit sak egentligen men han reagerar så jävla starkt. Och genast ramla det in sms, hur mår du, vad har hänt, han är väl inte elak mot dig och efter det sista sms:et där om han var elak mot mig dvs slagit mig så dröjde mitt svar och dom ringde som fan, dom blev visst oroliga.

Jag sa att han såklart ALDRIG lagt en hand på mig och skulle aldrig göra det heller. Jag är inte van att kompisar bryr sig sådär då jag blivit utnyttjad en hel del. Jag är verkligen glad att dessa 2 finns i mitt liv, dom är underbara på alla sätt och vis. Jag älskar ER =) jag och Camilla är bästa vänner. Vi planerar redan in en ny kryssning :P

Vad skulle man göra utan dessa underbara vänner??


Kommentarer
Postat av: Anonym

(¯`°•. Händer imorgon på 1:a advent? .•°´¯)

2009-11-29 @ 00:07:30
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Emmy

Heej!

Fiin blogg! Läs min oxå...!

Tkr du oxå om djur?

2009-11-29 @ 09:44:50
URL: http://emmyenng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0