♥ CP nät

Fan vad jag hatar när nätet strular. Mitt i ett spel la skiten av. Hela jävla nätet kollapsa alltså. Inte ens porttelefonen funka, jag öppnar alltså via hemtelefonen här.

För övrigt har Dickas kommit nu =) nu blir det fullt ös i 16 dagar framöver.

Vad ska ni göra idag då?

Vilka bloggar hatar ni mest? jag fullkomligt hatar kissies blogg. Hon skryter, hon mobbar och tror hon är så jävla bäst. För mig kan hon lika gärna dra till ett varmare ställe. Alla som råkar ha samma glasögon som henne har ju självklart härmat henne *ironi* för fan hon får ge sig. Hon kommer bli otroligt hatad senare i livet om hon fortsätter lite till.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha vilken grym header =D älskar också din design svart och lila ihop är så snyggt:)

2009-11-03 @ 14:25:32
URL: http://chailatte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0