♥ Fan också

Min huvudvärk är tillbaka :( jag som trodde det äntligen gett med sig. Har ju haft huvudvärk varje dag i närmare 2 veckor nu och skulle söka läkare men så gav det med sig men nu är skiten alltså tillbaka.

Hur mycket ska jag orka med detta, man känner sig helt sänkt av det för jag orkar inte göra ett dugg när jag har ont någonstans.

Sambon slutar ju kl 16 idag, han lär vara väldigt trött när han kommer hem stackarn, får ge honom lite massage kankse :)

Jag tänkte jag skulle köpa en ny mobil till honom när han fyller år men vet inte vilken, har ni några ider? Det måste finnas kamera på den och en bra sådan, ingen dubbelvikt utan en enkel och olåst såklart och gärna så man kan lyssna på musik på den med.

Min älskling förtjänar det bästa, fan nu när jag skriver detta kom jag på att jag måste maila svärmor för att höra vad hon sa igår, haha jag hörde ju fan inte vad hon viska.

Var precis ute med hundarna och ska väl krypa ner i sängen lite nu och se om värken släpper.

Kram på er bitch :)

Kommentarer
Postat av: a

kan du vara snäll & svara på min fråga :)

2009-11-09 @ 15:01:33
URL: http://alaahakim.blogg.se/
Postat av: a

jaha okej :)

2009-11-09 @ 15:08:40
URL: http://alaahakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0