♥ Favorit rum hos er?

Precis som rubriken lyder, vilket är ert favorit rum hemma hos er och framför allt varför?

Här hemma gillar jag sovrummet bäst, det är en sådan mysig astmofärd där på kvällarna, lite romantiskt och sådär. Jag älskar fotöljen vi har i ena hörnan, krypa upp där med en god bok och en mugg the. Kan det bli bättre?

Lägger in ett par bilder på vårt sovrum, ska städa vi vet =) den bruna väggen ni ser, har jag målat helt själv :)

Ev fläckar är från kameran, ser mkt fläckar på ena bilden så det är dags att städa kameran med :)

 Klickbara. Gardinerna är mer åt röda hållet än sådär lila.

Kommentarer
Postat av: j

gör så =)

hör av dig om du hittar något intressant =)

2009-11-07 @ 16:35:02
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: sofiaa

Mitt favoritrum är nog mitt rum. Älskar det!:)

Fast det är inte helt klart än, så om ett tag kan du kika in på min blogg och kolla om du vill!

kram

:)

2009-11-07 @ 17:09:48
URL: http://mynewroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0