♥ Första snön i Linköping

Godmorgon alla läsare!

Allt bra med er idag? Jag uppdaterar aldrig något igår kväll, jag orka bara inte.
Idag har första snön fallit i Linköping, det syns inte mkt men eftersom jag har en svart hund så ser jag det annars har hon mjäll *asg* men det tror jag inte, det hade jag ju sett innan.

Just nu ligger katten och firtar med Dickas, hon löper och är som tokig i honom då. Slickar på honom och puttar upp röven i fejan på stackarn osv. Killar har det inte lätt =)

Någon som smakat dessa fruit shoots?  dom har jag dock aldrig sett förr så jag köpte en av varje smak och ska smaka dom =).


Köpte ju även årets första pepparkaksdeg, det äter jag som det är ibland faktiskt. Ska jag baka pepparkakor gör jag allt från grunden

Börjar känna av mitt öra, jag hoppas inte det är öroninflamation på g, det är ju mitt ny opererade öra :( inte kul eller bra för den delen. Opererades ju i 7 tim i mars på det örat, tur man ska till sjukhuset imorgon då. Har känt av detta nu i 3 dagar.

Nu ska jag ta lite kaffe och diska tänkte jag. Blev ju ett jäkla liv om det här hemma igår för jag inte diskat, däremot dammsugit och skurat golven och rengjort till katterna men nej det såg han ju inte utan kalla mig "Jävligt lat" som han sa och då sa jag inte mer lat än du sen prata vi inte med varann på hela kvällen =) men idag är det som vanligt igen.








Kommentarer
Postat av: Isabella

ohh vad mysigt att baka pepparkakor :D

2009-11-04 @ 10:34:10
URL: http://isabellaaaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin blogg (: allt bra? Kram

2009-11-04 @ 11:25:55
URL: http://zube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0