♥ Fråga från en läsare

Tidigare idag fick jag en fråga av en läsare som undra vad det är för tatuering jag har på min arm. Om jag nu inte minns helt fel så lade jag väl in en bild på den för ett tag sedan.

Mitt svar är då. Jag har ända sedan 14 års åldern velat ha en tatuering. Min mamma och pappa (styvpappa) lova mig detta när jag var 15 år :) när dom lova detta var dom lite onyktra (det var nyår) så dagen efter fick jag ett fett NEJ direkt. Sedan drömde jag bara om detta i många år, likaså min piercing i navlen, den fick jag vänta med tills jag var 18 år trots det tog jag inte den förrän jag var 20 år 2 gånger till och med pga en orsak till det då.

Tatueringen på armen är egendesignad och föreställer ett hjärta med namnet: Engla i det är min hund som heter så. Tatueringen fick jag i 25 års present av 2 vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0