♥ Fråga till läsarna?

God eftermiddag på er!

jag förstår inte vart dagen har tagit vägen, det har gått så snabbt att jag inte hunnit med. Insåg precis att klockan är halv 4 och sambon slutar om 1½ timme. Jag och Engla ska möta upp älsk vid affären och köpa lite gott till vår glöggkväll med en massa mys.

Sitter och fundera på vad man ska ha till middag och ni läsare kanske kan hjälpa mig. Det står mellan följande.

Lax och Potatis och någon sås till det och grönsaker såklart ;)

Kebabkött (färdigt bara att värma och krydda efter smak) och ris och någon god sås till.

Vad skulle du helst vilja ha?

Nu är jag i vilket fall som helst nyduchad och redo att gå iväg om en timme drygt..

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Simone

Det lät smarrigt det :D

2009-11-30 @ 15:49:39
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0