♥ Frågestund slut

Alright nu är den slut, fick tyvärr inte så mkt frågor så troligen blir det inte fler sådana inlägg.
Dock tänker jag ändå svara på dom jag fick, jag fick en fråga i annat inlägg hur min bror försökte döda mig när vi var mindre så jag tar med den frågan här istället.

Fråga 1: Vilket är ditt drömyrke?

Svar: Det var en bra fråga för när jag var liten ville jag inget annat än att bli polis men eftersom jag är hörselskadad så varken fick eller kunde jag bli det. I gymnasite valde jag Livsmedelsprogramet där jag utbilda mig till konditor&bagare så jag är en mästare på att baka istället =)

Fråga 2: Läste att du fått missfall, usch. Men hur är det med dig?

Svar: Idag mår jag väldigt bra men det tog ett bra tag.

Fråga 3: Har du fått missfall?

Svar: Ja 3 stycken på rad. 14/2 2007, 28/8 2007 och 10/9 2008 mellan vecka 11-13.

Fråga 4: Hur tog du det och hur var tiden efter?

Svar: Vid mitt första missfall tog jag det relativt lätt, eftersom det kan hända alla. Men vid andra och tredje missfallet rasa min värld samman. Jag kunde inte träffa någon som var gravid eller ens prata med gravida, det må låta löjligt men vi har försökt i 5 år med 3 missfall emellan, det är jobbigt. Vi har tagit oss igenom det tillsammans utan proffesionell hjälp

Fråga 5: Hur försökte din bror döda dig?

Svar: Vi var unga, jag var 13 och han 15 ungefär, det var en lek som gick överstyr. Han band mig i sängen och försökte kväva mig med en kudde. Som tur är kom mamma in och kunde avbryta det hela.


Det  var dom frågorna. Kul att ngn ville vara med i allafall =)

Kommentarer
Postat av: froidan

Visst är dom :)

2009-11-08 @ 00:23:24
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack så mycket :D



Åh vad kul, sånt har jag aldrig på helgen :P

2009-11-08 @ 00:50:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0