♥ Fredagen den 13:e

Tror ni verkligen att Fredagen den 13:e är en oturs dag?

Själv tror det bara det är skrock för att skrämma upp folk, för mig har det aldrig hänt något just denna dagen.

Hoppas ni sovit gott? det har jag, somna väl rätt sent och vakna desto tidigare. Men har i allafall varit ute med hundskrällena =) och fått i mig kaffe.

Vad ska alla göra i helgen då? själv händer det nog inget speciellt tror jag. Men vi får väl se vad helgen bjuder på, kan ju gå till svärföräldrarna men vi får se för kan inte ta med Dickas dit för dom tycker han är jobbig, och visst han är ALDRIG still. Han går efter en vart man än ska om så bara på toa, något jobbigt ibland.

Sitter och shoppar på nelly för vi medlemar har hemlig rea nu :) som öppnar för allmänheten på måndag. Lägger in sen vad det blev.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0