♥ Grattis syrran


Du ska såklart få en present med, antingen skickar jag den eller så får du den då vi ses om en månad.

Godmorgon gott folk!

Har ni sovit gott? det har jag men i natt var det svårt att somna igen, mådde jätte illa troligen pga lingonveckan. Fundera på att hämta ut min medicin på torsdag som jag har mot mensvärken eftersom den är så pass kraftig så äter jag medicin mot det, så illa är det tyvärr. Ligger nog i släkten för vet att mamma också hade grymt ont när hon hade det.

Idag ska jag pyssla med hemmet tänkte jag, diska, dammsuga, göra rent till katterna och så vidare, jag städar ju en gång i veckan så där nogrannt, på torsdag ska jag tvätta med.

På lördag är Milla i stan (hon bor i Kisa) och ska vara kattvakt och självklart ska vi ses på lördag kväll, får se vad vi hittar på för kul.

Jag och sambon tänkte ta en dag på torsdag el fredag och shoppa lite i stan, lite nytt till hemmet och sådär tänkte vi. Frågan är väl om man kan köpa nytt för ena katten är så jäkla bussig så när han väl är igång kan han flytta en hel soffa 1 meter typ, det hade han gjort härom kvällen då vi kom hem, förvånar mig inte om man blir vräkt pga den katten så som han håller på :D.

Nu ska jag diska innan VBÅ börjar.

Puss på er bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0