♥ Hemma igen

Var ute en sväng i kylan och cykla, mötte upp älsklingen på hans lunch då jag skulle ha pengar av honom =) he got the money typ =) närå men idag var det så.

Svängde förbi vetrinären på vägen hem för att prata med honom lite ang Englas tassar som hon biter på och gjort nu i månader, har varit där och fått medicin som inte hjälper. Så nästa gång blir det mer prover vi får ta. Ska dit nästa vecka och få ett vetrinärintyg, skulle kosta 500 kr så det tycker jag verkar vettigt.

Nu tar jag en fika, kaffe och äppelpaj =) mumsigt med varm paj efter denna jävla kylan.

Läste i kissies blogg igår där hon förnedrar de andra bloggarna som Kenza, Foki, Mattiaz osv hur dåliga dom är osv osv, men vad i helvete är inte hon, bra är hon då fan inte i allafall. Ser ut som en brännskadad fjortis med den hyn hon har. Är nog inte många som gillar henne och jag förstår varför oxå. Hon tror hon är störst, bäst och vackrast, ja enligt henne då ja men fan inte enligt mig och många andra.

Tycker dom andra stor bloggarna är 2000 gånger bättre än henne, för dom snackar inte skit om folk som hon gör, undra om hon har problem med sig själv, tror fan det.

Nej nu ska jag diska, höres sen.

Puss på er bitch

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sicke söt vovve du har :) Var med och tävla om Dagens Blogg på min blogg idag:

2009-11-13 @ 14:06:52
URL: http://dixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0