♥ Highheels party

Fick veta idag att www.nelly.se kommer till Norrköping på fredag, det där highheels partyt, självklart ska jag dit =) någon mer som ska dit?? tycker det ska bli så skoj.

Ligger i soffan och slappar nu efter en jobbig dag. Det är ju min tv kväll ikväll =) glor på Uggly Betty just nu därefter kommer ju desperate housewives och christine ;) finns det fler serie nördar som följer dessa?

Vad tycker ni om att ha smink och löshår på ett gym när man tränar? Jag tycker det är helt onarturligt, på ett gym ska man träna och svettas och inte se ut som barbie, ja jag syftar på kissie. Har svårt att tro att hon ens tränar klädd sådär faktiskt. Kan väl inte finnas någon normal människa som går och tränar med smink, löshår och en rosett i håret? bortsett från kissie mjau då förstås men hennes ursäkt är att hon är sveriges största bloggersk, fine må så vara men hon är bara en människa med och är inget speciellt med henne. Undra om hon är ny duchad med innan träningen :D

Nä nu börjar tvn igen, vi hörs sen. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

nä smink å löshår på gym e ingen hit haha

Kraam

2009-11-17 @ 22:42:53
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: emma

är de bara jag som aldrig glor på tv?=)

2009-11-17 @ 22:57:02
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Möttes ni också på nätet? Det är en bra plats faktiskt :D

2009-11-17 @ 23:25:31
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0