♥ Home again

Nu är jag hemma igen och utan sambon med. Han ville iväg till sina killkompisar och skulle visst spela dataspel, jävla spel nördar, haha. Som den snälla flickvän jag är så neka jag självklart inte honom detta även om han spelar ofta men inte med dessa vänner. Vi måste ju få göra egna grejor ibland med.

Jag fick i allafall många timmar med älsklingen och vi och svärföräldrarna åt skräppmat idag med, pizza för dom och kebabtallrik för mig. Inte konstigt man ser ut som jag gör :D men på måndag ska jag och sambon börja träna tillsammans på friskis&svettis 3 dagar i veckan+att vi cyklar varje dag, har hund och en crosstrainer så till jul ska jag försöka vara fin.

Tro det eller ej men jag har varit lika smal som kissie för 9 år sedan, att jag gick upp såhär mkt är dock INTE självförvållat. Jag gick upp 25 kg av en p-spruta som jag inte tålde, blödde massor och förlora mkt blod, svimma, blev inlagd på sjukan osv så den sluta jag med, men kilona sitter tyvärr kvar.

Men sen när jag träffa min älskling för 8 år sedan har jag INTE skyddat mig, jo första året med p-piller som jag trots allt vart på smällen på :O gjorde abort i 13 veckan då graviditeten upptäcktes i 12 veckan.

Idag skulle vi bli överlyckliga om jag blir gravid igen om jag ens kan det. Vi lekte med tanken innan och han stod bakom med händerna på min utspända mage *haha* knäppt men men, längtan är stor efter vår otur.

Nu ska jag dricka kaffe och se vad det finns för skit på tv.

Hoppas alla haft en bra lördag kväll. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0