♥ Jävla pissväder

Fan vad jag börjar bli less på detta jävla regnande. Dags för snö eller inget alls tycker jag.
Är inte så kul att gå i stan när det verkligen pissar ute alltså men vi hade det trevligt ändå. Jag tycker verkligen om dom tjejerna alltså, dom är helt underbara och roliga att umgås med.

Hitta tyvärr inte så mkt i stan men en svart klänning på H&M som ni säkert känner igen från deras nätshop :) och en flytande eye liner penna hitta jag med som jag ville ha. Vi tog en underbart god fika på Georgs coffe, vi älskar det stället. Helt mysiga soffor och astmofär, senast satt vi 3 timmar där :) haha tiden bara rinner förbi.

Nu ska jag dricka kaffe och glo på 2½ män. Dickas hämtas ju om ett par timmar. BTW jag klippte mig, dock inte mkt men tillräckligt. Lägger in bild imorgon på det när jag fixat håret.

Lite bilder lägger jag in, fråga fan inte vad jag gör på kortet.






Kommentarer
Postat av: Jouline

Snygg fodral klänning :)

2009-11-19 @ 21:58:54
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: simone

Vad roligt ni verkar ha haft det :D

2009-11-20 @ 12:45:25
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0