♥ Jävla skit

Ja jag är både ledsen och förbannad idag eftersom mensen kom för en timme sedan precis som vanligt och till följd av ENORMA smärtor, fan vad jag hatar mens alltså och smärtan gör det inte bättre.

Fler som hatar det? dum fråga kanske för ingen kan väl gilla det? fördelen är att man slipper sex *asg* skoja bara men sånt har aldrig jag under denna perioden.

Ska snart iväg sedan och köpa lite mjölk och sådär, smärtan brukar underlätta något om jag rör på mig så jag ska ta en runda ensam sedan och bara tänka.

Vad har alla gjort idag då? har inte hänt så mkt här, jag sov mellan 16-18 innan för jag var så jäkla trött, skönt var det i allafall sen sluta ju sambon halv 5.

Nu tittar jag på 2½ män och efter det ska jag ut och köpa mjölk, ett måste till kaffet ju, klarar inte av det annars.

Kram på er så länge


Kommentarer
Postat av: Annie

Sitter också o tittar på det :p ..

Hoppas det blir bättre av en promenad =)

2009-11-16 @ 19:32:54
URL: http://anniesjodin.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Jaa, ellerhur - förstår inte hur en del människor tänker, så jäkla elakt! :(

2009-11-16 @ 23:36:22
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0