♥ Mätt och belåten

Nu är både jag och sambon mätta och belåtna =) det fick bli kebabkött och ris och vitlökssås, det var riktigt smarrigt faktiskt. Kebabköttet var verkligen gott kryddat, inte alls som på pizzerian.

Sambon gjorde en mjuk pepparkaka innan som vi ska mumsa på sen med glögg, så det blir förmodligen inte fler inlägg ifrån mig idag men jag skriver mer imorgon ju. Hoppas ni inte saknar mig för mkt ;)

Har alla haft en bra kväll? här öser det verkligen ner ute, tur man inte ska iväg eller nåt.

Sambon duchar nu så jag ska väl fortsätta mitt tv tittande tills han är klar, sen får man se vad vi hittar på.

Önskar alla en trevlig måndag kväll. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0