♥ Mot stan och shoppa

Nu är jag redo för stan. Ska träffa Nathalie och Nicole där så ska vi gå till ett mysigt fik och fika och prata skit =) troligen blir det att jag klipper mig med om det finns något ledigt, vi får se när jag kommer hem helt enkelt.

Kommer visa upp det jag shoppa senare ikväll om ni har tur :) beror ju på om jag hittar nåt med.

Varför LJUGER folk och säger att dom lägger till en på bloglovin och vill att jag ska göra det med? snäll som jag är har jag gjort men inte dom så jag kommer ta bort er under dagen så ni vet det.

Puss och hej så länge

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Mysigt med fika :)

2009-11-19 @ 13:27:35
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: feztis

Vad tråkigt när de blir så, därför lägger jag bara till de bloggar jag verkligen läser ;)



Hoppas de fanns tid ledigt hos frissan

2009-11-19 @ 17:02:28
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0