♥ Sant eller falskt?

Jag gillar verkligen stövlarna som kissie köpte, ni vet dom där lårhöga stövlarna som varit slut i lager så länge? btw dom är åter i lager på skotrend och kostar 698 kr. Jag gillar dom men jag är ytterst tveksam till om jag skulle klä i dom eller ens kunna gå i sådana skor. Jag får ju inte göra det heller pga mina knän men det struntar jag i emellan åt faktiskt, ska jag gå i kärring skor hade dom tänkt då???

Anyway Milla som jag var på kryssning med förra veckan sa att har man stövlar som går över knäna så är man en hora? Jag bara VA? vad fan har stövlarna med den saken att göra, menar come on det KAN vara snyggt på vissa. Ser jag någon med sådana stövlar tänker jag inte direkt, men titta där går en hora. Det är ju inte normalt.

 

Får fundera på det om jag törs köpa sådana annars får jag väl sälja dom =)

Nu är greys slut och jag har absolut inget att göra, fundera på att ta en hett duch faktiskt innan vänner börjar kl 23, så slipper jag göra det imorgon bitti. Jag hatar att ducha på morgonen, jag fryser arslet av mig då =)




Kommentarer
Postat av: Erika.

kan ju säga så här om du går i dem lårhöga skorna med kortkort kjol ja då är det lite horaktigt men om du går med dem med svart strumobyxor, eller leggins eller jeans nej inget horaktigt, utan det är stil i de! :) du måste förstå stilen i dem skorna innan du sätter på dig dem. :)

2009-11-04 @ 23:28:46
URL: http://almqvistnordh.devote.se
Postat av: Tobias

haha jag vet, jag gillar vardagslyx ;D

2009-11-04 @ 23:29:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ALexia

Klart du ska köpa dom..Vem bryr sig om vad andra tycker..Klä dig i det du vill..såna där stövlar är skitheta...



ta på dig ett par lacktight elr nått...nått stilfullt o dom där skorna..Och så möter du upp din vän med ett leende=D..Ett leende som säger"Jag tycker att dessa skor är grymt läckra och jag skiter fullständigt i vad du tycker" =D



Så gör jag alltid..



Ingen kommer titta på dig som att du skulle vara en hora

2009-11-05 @ 00:27:44
URL: http://alexias.webblogg.se/
Postat av: linda&thäss

jag tycker dom där skorna är fula ;/ tycker inte om sånna skor , inte heller skor som är för runda heller. vilket dom där skorna är.



Men det säger inte att du inte passar i dom , gå och prova dom och se vad DU tycker om dom , kram. :)

2009-11-05 @ 12:51:27
URL: http://nerlenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0