♥ Sjuk? jag nej då

Det känns verkligen som jag börjar bli sjuk, men jag hoppas inte det. Har inte varit sjuk på många år alltså. Det är nog bland det värsta som finns att vara sjuk.

Har en enorm huvudvärk, ont i magen, känner mig trött och hängig. Not fun at all =) but that life right?

Får nog fan gå och sova igen känns det som *suck* aldrig kan man må bra någon gång.

Ska förresten köpa nya monitor sticker imorgon till min montitor så man kan ha koll på ägglossningen igen, inte haft det på 2 månader av olika orsaker men nu är det dags igen.

Mitt nelly paket har inte kommit heller :( får väl hoppas det kommer imorgon. Ser verkligen fram emot att prova klänningen jag köpte på deras rea.

Jag önskar alla en trevlig kväll, kankse uppdaterar senare. Vet inte om jag vill blogga mer så kanske ska lägga ner skiten.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Tilda

Krya på dig:)

2009-11-18 @ 16:53:34
URL: http://tildalife.blogg.se/
Postat av: Pia

krya på dig o sluta inte blogga!

Pia

2009-11-18 @ 22:08:15
URL: http://sobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0