♥ 16.27

Nu slutar sambon om 30 minuter typ och det ska bli så skönt att få hem honom, sitta i hans famn och låta han smeka mitt hår, det är så mysigt.

Charli är här nu, en busig liten rackare är det. Tog min ena smörgås från bordet när jag duka in =) snabbt som attan gick det med såklart och arg vart jag, är inte van vid sånt då min inte kan göra så.

Mina saker från eleven är skickade fick jag ett mail om tidigare, hoppas hoppas dom kommer imorgon.

För övrigt är jag pissoff på en person som jag trodde var ens vän, vi har känt varann länge och senast i förrgår prata vi och skoja med varann men det visa sig att jag hade fel om honom. Han kan dra åt helvete enligt mig, han är inte vatten värd för mig längre. Ingen förklaring fick man heller men det är hans förlust, jag skiter i vilket.

Nu tittar jag på Gossip Girl så jag skriver senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0