Äntligen fredag

Då är det äntligen helg igen,veckorna bara flyger förbi tycker jag. Hade problem att sova i natt för det var ju fan vad sambon skulle röra mig jämt,fick ryta ifrån till slut :) börjar dessutom bli förkyld så jag ville bara vara ifred. Näsan börja rinna igår kväll och det fortsätter än :( GREAT eller inte. Hatar verkligen att vara sjuk alltså.

Ikväll ska sambon på LAN så jag kommer vara ensam ikväll och en del av natten,han kommer väl hem runt 3-4 tiden och sover lite innan han ska dit igen imorgon. Han och grabbarna brukar ha såna kvällar ibland och det unnar jag honom verkligen. Annars blir nog helgen lugn,jag ska väl sitta och lägga in räkningar och sådär ikväll så det bara är att betala på söndag natt,nåt måste man ju roa sig med.

Får väl la se vad jag hittar på,nåt måste det väl finnas att göra men vi får se.

Jag hoppas att ni alla som ska till BLOG AWARDS GALAN imorgon får det riktigt kul.

Nu ska jag koka lite kaffe och bara vara.

Jag skriver kanske sen. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0