♥ Back home

Nu är jag hemma igen, var ju och köpte mjölk och passa på att sola lite. Eftersom jag såg ut som en kräfta efter förra solningen på 16 minuter fick det bara bli 8 idag, så får vi se hur det artar sig denna gång =) förhoppningsvis går det bra.  Lite lösgodis slank ner i påsen med på ICA =) but hey det är ju lördag då får man ju vara lite onyttig.

Ska se film om några timmar och då blir det nog nyponsoppa,glass och mandelbeskvier till det eftersom vi skippa det igår för sambon la sig väldigt tidigt igår.

Jag börjar bli less på detta jäkla regn till väder, varför tar snön inte och kommer direkt så vi slipper detta elände?
Fler som hoppas på snö på julafton? jag gör det men som vanligt blir det väl inte så i år heller, jävla skit land vi bor i =) eller just då i allafall.

Har fått väldigt mkt kommentarer om vart man köper dessa ögonskuggsplåster och som jag skrivit i ngt inlägg längre ner så är det på www.nelly.se eller www.eleven.se det är bara att leta upp =) men DÄR finns dom, kolla senast det idag *ler*

Ha en bra kväll. Kram från mig och djuren

Kommentarer
Postat av: Alma

Vill också att det ska snöa snart, ja.

2009-10-24 @ 20:14:56
URL: http://dayglimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0