♥ Badrummet

Tänkte att jag skulle bjuda på en badrums bild men det är stökigt då dom jobbar där inne på dagarna men väggarna är snart klar,troligen börjar dom med golvet imorgon.

Vi har Blankt vitt kakel på väggarna,sen på kortsidorna av badkaret har jag en "rand" i ett ljusare kakel på varje sida (ni lär se det på bilden) och på golvet ska jag ha samma kakel som denna randen. Det är dock betydligt ljusare än bilden visar,jag kommer bli så jävla nöjd med det.

Nu har jag dessutom tvättat klart så ikväll blir det att krypa ner i rena sängkläder igen :) så jävla najs, håller ni med mig?

 bilden är klickbar.

Nu ska jag fixa kaffe och glo på 2½ män på tv 3 tänkte jag och bara vara och mysa med mina älsklingar.

Skriver senare. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0