Dagens outfit

Slänger in en bild på dagens outfit,allt går i lila. Klänning,skor och sminkningen :-) ganska snyggt.

Ja jag är mullig och guess what I DONT CARE WHAT YOU THINK ABOUT THAT. Tar inte åt mig om ngn inte kan bete sig som en normal människa,det är ett stort problem hos den människan i såfall.

Kika in på www.kissies.se och alltså hon solar så jäkla mycket så hon ser gamal ut i huden anser jag. Skryter gör hon med. Jag har köpt ett par skor för 4000 thats kissie liksom MEN vem fan kan inte köpa skor för 4000? Jag kan OM jag vill men jag anser att 4000 för skor är för mycket helt enkelt,finns både roligare och bättre saker att lägga pengarna på. Varför inte bara vara sig själv? Varför se så tillgjord ut men blekt hår,konstgjorda läppar och stora pattar,vad är meningen med det??

Som en resa till Thailand :-) vi kika lite på det och troligen bär det av några veckor i februari. Jag längtar som sjutton dit.

Sambon slutar om drygt en timme så jag ska göra lite nytta här innan han kommer hem.

Ha en toppen dag. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0