Gjort en kissie

Nu har jag varit och gjort en kissie dvs solat :) det fick bara bli 15 min då jag inte solat där förr och vet inte hur dom solariumen fungerar,men det verka funka bra. Syns redan lite grann,blir nog ngn gång till innan kryssningen. Brukar dock aldrig sola eller använda brun utan sol produkter men ibland händer det men det är inte ens 1 ggr per år det händer så ytterst sällan.


Nu slutar sambon snart kl 16 och då ska vi ta en fika och prata om nästa vecka,har blivit ombedd att vara hundvakt åt favorit hunden ons-fredag nästa vecka och då ska ju jag på kryssning på onsdag,sambon ställer nog upp som hundvakt åt honom med en dag :) sen ska han vara här mellan den 3-19 november med,då får jag nästan 2000 kr för det,alltid bra att ha lite extra.

Annars blir nog kvällen väldigt lugn kan jag tänka mig,regnar här i Linköping vilket inte är allt för ovanligt dock :)

Köpte en räkbåt innan som dom så fint kallar det så den ska njuta av till 2½ män senare ikväll.

Jag skriver mer under kvällen.

Kramar till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0