Godmorgon

Uppe med tuppen idag var jag,gick upp vid 8 tiden för jag tänkte jag skulle ner och sola men jag gör det senare istället. Sitter och exprimenterar med min blogg lite men det går inget bra *s* men övning ger färdighet.

I natt betala jag alla räkningar och det som skulle betalas,känns alltid lika skönt att ha gjort det tycker jag.

Nästa vecka ska man på kryssning men jag har ingen aning om hur mkt pengar man ska ha med sig,hur mkt brukar ni ha? när ni åker 24 timmar och kommer festa något.

Väntar på att kaffet ska bli klart. Igår köpte jag mig en ny mascara,får se om den är bra sedan. Någon från Loreal tror jag det var.

Nu ska jag beställa en ny parfym,tror jag ska testa Carolina Gynnings-Go girl faktiskt,har bara hört bra om den.

Önskar alla en underbar morgon. Kram

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Godmorgon (:

Hoppas att du får en bra måndag!

2009-10-19 @ 09:56:20
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0