Helgen snart slut

Jahopp då har snart ännu en helg gått. Efter kl 00.00 får man äntligen lön :) imorgon blir det till att sola lite tänkte jag i allafall men vi får se.

Idag har jag varit iväg till svärföräldrarna hela dagen i stort sett,har varit riktigt najs. Vi kolla på film G-Force den var skit skoj alltså,som vi garva åt den. Rekomenderar verkligen att ni tittar på den.


Tänkte slänga in dagens outfit med men jag bryr mig INTE om att photoshopa bort bakgrunden,det ser stökigt ut men är så nu när dom renoverar badrummet,imorgon börjar dom kakla där inne,längtar så tills det är klart så man kan  använda toan igen. Jag blev nöjd med min outfit idag.

Vita leggings från H&M
Kjol från HM
Skor från skopunkten
Topp från jag minns inte

I ansiktet har jag: Ögonskuggan MIST ifrån Face Stockholm och mascaran Fiberwig från Japan.

Ska snart kryppa ner i sängen men hoppas ni alla haft en underbar dag.. Puss&Kram till er


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, va kul att du vill vara med.. allt bra`?

2009-10-19 @ 00:50:30
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: camilla

Kolla gärna min blogg!

2009-10-20 @ 11:42:47
URL: http://caaamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0