♥ Hemma igen

God kvällers =)

Nu är jag hemma efter 2 härliga timmar med 5 tjejer på ett ur mysigt cafe, vi gick till coffehouse by Georg. Satt där i 2 timmar i deras mysiga soffor och snacka om allt och inget. Vi var 6 st så med andra ord kom alla som skulle komma,det visa sig även att jag nästan är granne med ena tjejen så vi gjorde sällskap hem, alltid kul.

Har fått många kommentarer ikväll om ett svar dom såg i kissies blogg från mig. Eftersom ni inte har några bloggar såg det ut som i allafall så skriver jag här och hoppas ni läser det. Ögonskuggs plåsterna finns att köpa hos nelly eller eleven och kostar runt 100 kr stycket, dyrt men värt det, jag tyckte dom var bra i varje fall så och många färger att välja mellan.

Nu dricker jag ännu en kopp kaffe =) blev ju 2 latten på cafet,kaffe idiot som man är *s*.

Ska väl snart bänka mig framför tvn och ta det lite lugnt. Är det bara mig blogg.se segar för? varje kväll är det samma visa.

Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: kajsa

hej har du nån aning om vart man kan köpa ögonskugga-plåster nånstans ? såg att du kommenterat kissies inlägg om det.. mvh

2009-10-22 @ 23:15:39
URL: http://kajsanilsson2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0